گل نسرین

گل نسرین
هوالمصور 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس mahan1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آب سبزیجات: نوشیدن آب سبزیجات روشی بسیار مطلوب و كارآمد برای دریافت مقدار موردنیاز روزانه میوه ها و سبزی ها است. اما در این زمینه توصیه اكید می شود كه از مصرف آب میوه های آماده و تركیبات سبزی های حاضری و بسته بندی خودداری كنید چون حاوی مقادیر زیادی نمك هستند.

آب میوه ها: به طور كلی خوردن میوه كامل بهتر از نوشیدن آب آن است. در شكل آب میوه، قند آن نسبتا سریعتر جذب جریان خون می شود. بنابر این توصیه می شود كه آب میوه ها را با آب رقیق كنید. همچنین بهتر است از میوه هایی استفاده كنید كه قند بالایی ندارند.

 


قهوه فاقد كافئین: به طور كلی قهوه نوشیدنی عالی نیست چون آب بدن را كاهش می دهد. اما اگر به نوشیدن آن علاقه دارید بهتر است كه از نوع بدون كافئین استفاده نمایید كه با آب فرآوری شده باشد و بعد از نوشیدن قهوه برای حفظ آب بدن تان، باز هم آب بنوشید.

 


[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:42 ] [ نسرین ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با عرض سلام و احترام به دوستان عزیزم امیدوارم با باز کردن این وبلاگ تونسته باشم رضایت شما عزیزان را جلب کنم عزیزم نظر یادت نره..........
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 74207
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1